Tisdag

Tisdag har gått och det är dags för sängen. Men tänkte jag kunde passa på att uppdatera dagen..

Satte mig ner fram till 14 och gjorde färdigt uppgiften, så duktigt gjort av mig ;) Så nu har jag gjort min sista inlämning ever! Sedan begav jag mig 10 meter bort från lgh och la mig i solen och bara kopplade av! Fick sedan besök vid 17, åt gårdagens efterrätt som hade blivit över och bara myste i underbara värmen.

Match därefter mot Lunds sk som slutade i 2-2, trisst!!

Imorgon ska jag börja dagen med en promenad, gå en runda på stan, äta rester, sola och träna. Kanske äta en glass om någon vill göra mig sällskap..

-Sabina-


Kommentarer
Postat av: Liis

Jag hade kunnat tänka mig att göra lite sällis! Men vi får väl spara den till sommaren? ;)Har hört att Riccardos är helt okej i Halmstad! :)

2012-05-23 @ 11:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0