Sista sista sista

Sorry för den dåliga uppdateringen, men har verkligen inte haft någon lust..

Det som har hänt nu är massor :) Det har varit matcher, fester, solning, dejter, skola, planeringar, jobbbesök, mys och ja bara haft det bra :)

Jag passar just nu på att leva som student den sista tiden och det är sjukt roligt men ändå skrämmande. Fick lite panik då jag 1. Inte har hittat examensklänning och 2. Vad tusan ska jag göra i höst? Innan har man ju hela tiden vetat att efter sommaren är det plugg igen. :/

Igår hade jag halv åtta här hos mig med svensk afton. Tog på mig Sverige tröjan, flaggor hängde i fönstret och den svenska nostalgi musiken flödade ut ut högtalarna och man får ju inte glömma våra underbara stämmor som klingade tsm ;) härlig kväll!!

Nu måste jag ta sista rycket och göra den sista uppgiften ever!!! Hinner jag färdigt idag så är jag sen ledig. Kom igen Sabina, kom igen! Match ikväll sen.

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0