Dagen

Ännu en dag har gått och en dag närmre examen :)

Halv åtta hos Valle var väldigt trevligt och med mkt god mat, då hon lagade Italiensk mat :) Så nu har vi bara två kvar, jag och Malvina. Sen framöver efter utbildningen så hoppas jag ju att några av oss kan fortsätta med något liknande. Men först ska vår kokbok göras :)

Igår var jag ledig för dagen, helt utan plugg. Så skönt :) Tog tid till städning och en liten dejt som var väldigt trevligt! Kvällen åkte vi sedan till Skillinge och spelade match som vi vann med 5-0!! Idag har jag varit i skolan och "pluggat" och sen myst med Tessan en stund. Tog oss sedan till Conny för att se Skånederby, inga glada miner där inte.

Ojoj, pusst! Är inte van att skriva såhär mkt längre, men lovar att fortsätta ;)

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0