3 dagar

Såg precis att bilderna från förra inlägget inte riktigt kom upp, men vill man se mer nakna män får man fråga ;)

Är hemma nu efter ännu en vinst med bästa HNFF, 3-1 blev det :) Fick nöja mig med en assist denna gång.

Idag har jag annars varit på konstigt humör, trött och lättirriterad. Inte alls jag och kändes bara konstigt! Skulle tro att det kanske är allergitabletterna, stod iaf att vissa biverkningar kunde vara de. Så de ska jag inte ta imorgon!

Dagen annars började med att göra färdigt power pointen och öva med Hanna inför presentation av kandidatuppsats. Där kommer det över 50 personer som lyssnar, så måste sitta som en smäck! Fortsatte sedan dagen med att undervisa omvårdnadselever på en gymnasieskola förflyttningsteknik, där vi visade och svarade på frågor, medan de fick praktiskt prova på olika situationer. Kändes bra där de verkligen lyssnade, tog till sig och tyckte att dagen var givande!

Annars då, ja tre dagar. Sen är det klart! Blir mycket nu dessa dagar med att förbereda examenscermonin då jag är i gruppen som anordnar.

Ja just det får inte glömma, uppdrag "hitta klänning" är nu genomfört, tre hittade jag, så ska bara bestämma vilken. Nu blir det annat uppdrag istället "hitta skor"..och lycka till säger jag till det då jag verkligen inte tycker om att titta och hitta skor, suck!

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0