Kursdagar

Andra dagen som leg.arbetsterapeut och jag har inte riktigt smält det än. Igår var det första dagen på jobbet och det var en massa information som skulle in, huvudet sprängdes nästan och man kände sig som student på praktik igen. Men alla är hur trevliga som helst och det kommer säkert ordna sig till slut!! Arbetskläder, väska, namnskylt, inloggning, dokument och en massa saker fick man. Ska dit igen på fredag och då hoppas jag att all information har lagrats i hjärnan ;) Innan dess är jag nu på 3 kursdagar, två dagar går till procapita(journalsystemet) och en dag till hjälpmedelssystemet. Sen är jag fullärd, eller iaf för stunden ;)

Igår träffade jag även Hanna, Emma, Isabel, Malvina och Frida i Malmö för lite middag, snack och hej då till Frida då hon åker iväg två månader. Kul att träffa alla nu och kalla oss kollegor istället ;)

Nu är jag i Halmstad igen och ska bo här hela veckan har jag tänkt, pendlar härifrån istället :) Så ikväll firade vi Frida, som fyller 24 år imorgon. Hon bjöd på grillad hamburgare och glass ute i solskenet, så skönt och gott :)

Natti natti, blir tidig morgon!

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0