Helgen som varit

Söndag och jag vet, har varit dålig på att uppdatera, men that's life;)

Helgen har gått alldeles för snabbt, men det är väl bara att vänja sig när man jobbar måndag- fredag..Det har varit en lugn och skön helg för mig, en vit helg som verkligen var behövd! I fredags jobbade jag först från halv 8- halv 5. Var en händelserik dag där jag fick prova på att mecka och göra hembesök. Fick ännu mer info om rutiner och dylikt som skulle in i hjärnan, men börjar sätta sig mer och mer nu.

Efter jobbet åkte jag direkt för att fika en stund med söta Liis, mycket trevligt och mysigt på gräsplätten :) På kvällen blev jag sedan bjuden på mat hos Hanna med henne, Malin och Gunilla. Tog sedan en trip ut till Fyllinge för fotboll, som blev ju en besvikelse!

Lördag var jag hela dagen med mamma och mormor på Gekås, Ullared. Myste med Kvist på kvällen där vi äntligen fick lite pratstund för oss själva för att catcha up lite!

Idag har jag passat min älskade söta kusin Einar. Vi bakade raberberpaj och myste inomhus i det tråkiga vädret..tränade sedan med Astrio och nu sitter jag på tåget mot Lund. Nu ska jag nämligen flytta tillbaka dit igen efter lite uppassande i Halmstad :) Ska bli skönt faktiskt att träffa folket här nere igen och kortare restid till jobbet :)

See ya!

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0