det finns inte mer...

Det finns inget mer att säga, det är över. Jag hade min chans och tog aldrig den. Jag var elak med mina handligar och det förstår jag nu, men jag kan inte ändra mitt beteende, inte mitt beteende som har varit. Jag kan bara ändra på det som finns framöver. Vi står nu olika, jag i ett hörn och du i ett annat. Men emellan oss kommer det alltid finnas något kvar, det som kallas känslor.

Det finns inget att kämpa efter från din sida. Jag tror det handlar om rädsla, en rädsla om att jag ångrar mig igen när du ger chansen. Men jag vill inte att du ska vara rädd, för mina känslor är sanna. Ingen annan än du!

Jag har ingen makt längre, jag flyter bara omkring i min tillvaro och vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag förlorade dig, min vän, min framtid.


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0