Chile

Precis hemkommen(eller ja en timme sen) från halv åtta hemma hos Malvina långt borta i Sölvesborg. Tog cirka 1 h och 15 min att komma dit. En liten och mycket trevlig stad faktiskt. Första tanken var att det i alla fall skulle bo cirka 50 000 människor där, men tydligen var det bara 15 000. Hon bjöd på chilensk mat som var väldigt god och väldigt mättande.

Så nu var alla länder gjorda! Emma började med Spanien, sedan var det Valle med Turkiet, jag med Grekland, Frida med Indien, Hanna med Ukaina och Isabel med Thailand. Det har verkligen varit intressant och smakrikt varje gång och nu ser vi bara fram emot nästa omgång med Brasilien, Italien, Cuba, USA, Ghana, Australien och jag fick Sverige. haha. Intressant :)
Så nu ska kokboken börja göras också med alla goda och smariga recept, blir ett fint minne och nästan som en examenspresent :)

Annars idag så har jag tentapluggat och tvättat. 2 tentor nästa vecka i sjukdomslära(barn och ungdom) samt arbetsterapi vid barn-och ungdom. Så det blir att råplugga nu dessa dagar.

•- - ♥♥♥ - -•

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0