baack..

Tillbaka till verkligheten! Nyår är över och jag kan äntligen få somna in i ro. Mellandagarna har varit tuffa och jag har sovit väldigt lite. Har haft svårt att somna in för att jag har varit rädd att jag har glömt något inför nyår och allmänt många tankar hela tiden. Men nu blev det väldigt lyckat med världens bästa efterfest, så nu sover jag igen.

Tentaplugget har börjat för fullt, två tentor nästa vecka.

Ikväll myste jag med Malinoch lagade god mat, åt gino och Fia som tittade förbi för lite mys...

Det var länge sedan jag skrattade så mycket som vi gjorde ikväll, tårarna rann ner för kinderna! Bara välj er favorit!

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!




Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0