Vägledare

Efter ett långt samtal med min trogne vägledare (eller som vissa tror är min mamma) gav hon mig upplysningen om bubblan som man lever i som student, att hur bra man egentligen har det under den tiden. Det slog mig, snart är den bubblan sprucken och livet ska formas..Dessa månader framöver ska jag verkligen passa på att njuta och ha sjukt kul! Så kul som vi hade igår exempelvis. Inget slår en HNFF fest och inte personerna som medverkar i den här underbara klubben heller. Ångrar inte en sekund av att jag började där.  Tillsammans är vi oslagbara ;)

Igår formulerade jag ett mål, målet var: "Ska inte vara bakis dagen efter"...Och tro det eller ej, jag klarade det! Visst trött har jag varit, men vem är inte det dagen efter? Så idag när Hanna kom för plugg kunde jag medverka. Skulle egentligen pluggat en hel del, men blev mer av semlorbaket, middagsmys och tv tittande. Det är ju så det ska vara, får ju inte bara göra tråkiga saker tillsammans. Måste ju ha lite positiva upplevelser från vårt kandidatarbete :)

Imorgon är det uppstarten på 6 långa veckor med självständigt arbete med kandidaten, äntligen ska den bli färdig! Ska bli så skönt att slippa cykla till skolan och istället kunna plugga vart vi vill.  Populära ställen för oss är: AF-borgen, Orkanen(Malmö), på något fik, SOL eller UB och om det är fint väder så sitter vi gärna ute:)

I veckan ska jag även på två intervjuer, en i Halmstad och en i Helsingborg. Håll tummarna :)

Hanna



-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0