Helgen

Helgen har passerat och vilken helg!!!

Fredag satt jag först med Hanna och gjorde lite analys på kandidaten. Sedan begav jag mig till Frida och myste med henne, Lina och Bumbii. Otroligt kul att mysa med Bumbii igen, tillbaka till gymnasietiden ;) Och Frida, ja hon bjöd verkligen på sig själv, riktig underhållning ;)

Lördag började med träningsmatch som vi vann med 4-0. Klockan 13 invaderade halva gamla styrelsen min lägenhet med att käka tacos, göra t-shirtar och klä ut oss till 5-kampen mot nya styrelsen. Som vi utklassade de i alla lekar!! Vårt glada humör, fantastiska kläder och snygga dansen gjorde allt ;) Efter alla lekar och stojj på Klostergården gjorde vi oss sedan iordning för kvällens fest. Som slutade i en galen kväll med alldeles för mycket alkohol, men kul hade vi :)

Söndag fick jag äntligen träffa efterlängtade Malin, dock en halvtimme. Men att få en så underbar kram gjorde min dag :) Somnade sedan vidare i min bakfylla och fy vilken bakfylla. Conny bjöd på mys hemma hos honom på kvällen med tacosgratäng och hemmahjord glass, mums :)



-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0