I Can Only Imagine

Det är verkligen jätte tråkigt väder idag. Det regnar och inte lite heller. Men desto bättre orsak till att sitta inne...

Igår var det skolan fram till 3. På förmiddagen diskuterade vi olika intyg för bostadsanpassning och på eftermiddagen hade vi statistik på folkhälsa. Det var inget att hänga i granen inte...

Spelade även match igår igen. Mötte serieledarna Eskilsminne och förlorade tyvärr med 2-4. En helt okej match ändå, men släpper in för lätta mål i första halvlek och orkar inte ta igen det. Men ett straffmål blev det iaf för min del, är nu uppe i 6 mål i den här serien och 5 mål i Hallandsserien. Inte dåligt!

Idag sitter jag och pluggar som vanligt. Skulle egentligen åkt till Hanna i Malmö, men känner att jag måste komma igång med den här uppgiften. Men har verkligen ingen energi eller motivation. Jag har till fredag på mig och börjar känna att tiden hinner ifatt. Har säkert sagt det innan, men upprepar: Den här kursen är jätte tråkig!
Det ända som ska bli intressant är flyttekniken som vi har imorgon! Sen stupar det.......

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0