From where you are...

Åter igen söndag och jag är tillbaka i min lilla lägenhet. Veckan har spenderats hemma i Halmstad för plugg, träffa vänner och familj och såklart fotboll. Hann även med lite shopping. Köpte en ny dator, en indre som jag kan ha med mig till skolan. Köpte även fotbollsskor och kläder. Väska och skor som jag egentligen behöver får vänta...

Spelade match igår och vann med 3-0 här nere i Lund. Kändes sjukt bra! Dock fick jag på mig ett gult kort, som enligt min åsikt var billigt! Så det där fair-play priset kan vi nog dömma om nu ;) På kvällen firade vi vinsten med kräftskiva och fest tillsammans med de bästa i laget. Blev en bra kväll med efterfest i form av sänghäng i Fias säng ;)

Idag har det mest blivit vila. Blev även en tur till Max tillsammans med Lina för en cheseburgare och chokladlyxshake. När vi sedan skulle åka hem blev vi sugna på pommes, så åkte förbi Mc Donalds och klämde i oss det också :) Skulle egentligen suttit och pluggat nu, men har inte hänt så mycket med det...har man ingen motivation så har man inte..Har ju nästan hela dagen på mig imorgon också! :)

datorn..


Blir mycket fotboll nu, 6 matcher på 3 veckor...kanske 7...

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

klockren bild, hoppas matcherna går bra! håller mina tummar =)

2011-09-12 @ 11:03:34
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0