Fallen

Har en helt underbar dag idag! Sitter just nu i trädgården hemma i Halmstad och njuter av solen. Lyssnar på fåglarna som kvittrar och vattnet som rinner i fontänen. Hr precis plockaat lite äpplen som växer otroligt det här året. Finns mycket över till andra om någon vill ha :)

Är helt ledig från plugg och jag passar verkligen på att njuta eftersom jag vet vad som kommer härnäst!

Spelade match i helgen, 2! I lördags förlorade vi nere i Lund och jag är fortfarande förvånad och besviken! Igår vann vi med OIS mot Astrio, gjorde ett kanon mål! Mer matcher väntar..4 matcher på 1 vecka sen är det över!

Ska in till stan snart och leta reda på en väska. Hoppas på att hitta en fikakamrat, tror inte det ska bli några problem :)

Nu ska jag njuta vidare av solen :)

-Sabna-

Kommentarer
Postat av: Liis

Alla vill ju fika med Bina! Jag känner mig hedrad att det blev just jag!!!

2011-09-19 @ 21:48:38
Postat av: traukcharlottte

tudiluuuuuuuuuuuuu

2011-09-20 @ 15:03:28
URL: http://traukcharlottte.blogg.se/
Postat av: heidi

sweet, hoppas det går bra med dem sista matcherna då! tuller mina tummar. =)

2011-09-21 @ 12:26:39
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0