Efter ett litet uppehåll...

Nu har det gått alldeles för länge sedan jag skrev här på lilla bloggen. Sommaren i Halmstad är över och allvaret är igång igen..

Skolan började i måndags och jag har börjat mitt sista år här i Lund. Känns sjukt konstigt att JAG, just lilla jag har bott här i 2 år och är om mindre än 1 år leg. arbetsterapeut.
Kursen som vi går nu kan inte bli tråkigare. Eller så känner jag just nu iaf. Kan ju även bero på att man inte riktigt var redo för plugg än. Fick ju ingen direkt semester nu i somras, blev bara en massa jobb. Men det var otroligt roligt att se alla i klassen igen, eller iaf vissa :)

Fotbollen har även kört igång. 3 matcher har vi hunnit med på 1 vecka, 2 förluster och 1 vinst. Vann i onsdags mot Lunds Bk och det betyder att vi just nu är bäst i Lund. Jag gjorde 2 mål på det och ökar mina mål från 3 till 5, måste nog vara rekord för mig :)

Nu i veckan har Björn bott hos mig då han har börjat plugga här. Trångt har det varit i min lilla etta, men funkar :)

Idag skulle jag och Lina åkt till Malmö för att shoppa lite av våra tjänade pengar. Lyckades så där med våra planer...vaknade först inte förrän efter 13 båda två och insåg att det inte var någon idé att åka dit och bara vara där i 1 timme. Så då bestämde vi att vi skulle åka till Nova istället, meen då stängde det också 17 och vi pallade inte cykla dit för det. Så då blev det istället att vi cyklade ner till stan och hann med 3 affärer och en fika på espresso. Lina köpte en tröja och jag köpte två. Rätt lyckat ändå ;) Nu har vi precis haft lite cykelmontering/sservice och ska snart laga lite mat och titta på Goal 2.. Måste ju ladda upp för match imorgon :)

Lovar nu med att uppdatera lite bättre :)


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0