dadananana dadananamannn...

Onsdag och det är dags för match igen. Spelade i söndags, vann med 2-1. Spelade i måndags, blev 2-2. Idag ska det bara bli vinst!!! Börjar bli rätt trött i kroppen och ibland känns det som att föttena ska gå av. Men med lite tejp/bandage, tigerbalsam och vilja så fungerar allt!

I skolan har vi just nu grupparbete och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Att sitta med statistik och ett tråkigt ämne är väl inte direkt motiverande. Men att slippa ha salstenta är så underbart skönt! Positivt är också att vi är rätt effektiva och det medför att vi slipper sitta länge i skolan. Idag var jag i skolan från 10.30-14.00 med lunchrast :)

Så nu sitter jag här och har tid med att komplettera gammalt och påbörja nästa inlämning som ska in nästa fredag. Men ack så svårt det ska vara att börja....

Långt eller kort hår...


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0