Cocktail

Sitter och betraktar den underbara filmen Cocktail, som verkligen är en klassiker. Har ni inte sett den, så se den!

Idag har jag suttit inne i min lilla lägenhet när det har varit så fint väder. Vad tvungen att tvätta och plugga. Skickade in min examinationsuppgift och är verkligen jätte onöjd med den. Håller bara tummarna på att den blir godkänd.

När klockan började närma sig 16 tog jag bilen och hämtade upp Lollo och begav oss till Helsingborg. Där fick vi först vänta en kvart på Tessan eftersom hon inte hörde sin mobil ringa (hon är hopplös). Sen åkte vi till Väla. Där fick vi se hur det nya Väla haar blivit med många nya underbara affärer. Verkligen affärer i min smak :) Tog oss en lunch, köpte med oss godis och begav oss sedan hem vid stängningsdags.

Imorgon är det match igen och sen kör jag hem mot Halmstad för att spela fotboll där också. Ska även överraska mamma och pappa som kommer hem från sin semester. Ska köpa hem lite gott att äta och mysa framför tvn. Det är verkligen en speciell känsla att sitta med familjen i soffan och bara "va".

Som vanligt bjuder jag på en härlig låt!


-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

vilken underbar dag! håller tummarna för er på matchen med =)

2011-09-17 @ 12:43:19
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0