Det är över...

Nu har jag blivit 1 år äldre och den här födelsedagen är över! Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, blev så mycket bättre. Det är sådana här dagar som man inser hur mycket folk betyder för en och hur jag kan betyda för de eftersom de lägger ner energi för just mig! Jag älskar verkligen mina vänner!

Först grattis till:
Malin, som var den första som skickade grattis sms!
Björn, som först grattade genom samtal.
Lollo H, som var den första att gratulera face-to-face!
Mormor, som var den första att sjunga en sång.

Dagen började med att dörrklockan ringde 07.35. Där utanför dörren stod Lollo H med egengjord kladdkaka och ljus. Så överraskad!! Meningen var att hon skulle sovit över, men ringde kvällen innan och ljög och sa att hon fick förhinder. Så när hon stod där med tårtan i handen och frukost i påsen blev jag totalt överraskad! Så fick både present och frukost severad :)

Fortsatte sedan med plugg och när jag kom hem stod Tessan och väntade på mig. En påse bullar (kanelbullar) och en massa snack :)
14.00 kom ett blombud med en vacker bukett från underbara söta Heidi, så fint! :)

15.00 hämtade jag ett paket på ica, som söta Lollo hade skickat. Ett jätte fint album med en massa kort på oss och underbara texter innehöll det. Verkligen fantastiskt att lägga ner så mycket tid till ett så fint album för just mig. Tack så hjärtligt! :)

16.00 kom Lina och Anna över med en sjukt god kladdkaka och snack! Tack :)

17.00 kommer som en överraskning Ammar och Simon över med en liten present, så sött! :)

Efter en massa samtal och stress gjorde jag sedan klart maten för halv åtta hos mig, men grekiskt tema. Halv åtta kom gästerna över. Isabel, Frida, Valbona, Hanna & Emma med en flaska mousserande vin :) Maten blev faktiskt väldigt lyckad och en härlig kväll med underbart folk!

Tack så hjärtligt för alla gratulationer! En av mina bästa födelsedagar..

Några av de underbara fina presenterna..

Menyn för kvällen..
Då vi alltid har husesyn och vill hitta hemliga saker,
ville jag skoja till det lite och la den här i lådan..
Grekiska receptboken!


Gott vin :)
Jaha..dags för disken..


-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Heidi

vad mysigt du hade det gumman. det glädjer mig!

2011-10-30 @ 00:39:56
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0