Du är allt..

Söndag och mys i soffan gäller. Har mest varit inne i lägenheten idag och varit lite effektiv i alla fall. Tittat på 2 filmer, pluggat, lagat mat, tvättat, städat och spelat korpen.

Igår tog jag först en shoppingrunda. Hittade 2 par skor och en kofta. Mötte sedan upp Emma och Frida för lite snack och fika. Halv åtta kom de sedan hem till mig för tacos och förfest. Fia och hennes kompisar slöt sedan upp och det blev en galen förfest. Många uppdrag i form av att skicka sms, be grannen om tandkräm, vara blind i 15 min och snurra runt 5 varv och säga samtidigt "Jag är en kebab" (med utländskbrytning) m.m...Dansade sedan hela natten på Lunds Nation!

Vem ska ta kontakten först??



Jag och Emma var galna igen! :)




-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0