Strawtown

Hem kära hem. Är hemma i Halmstad under helgen för att umgås med vänner, lagfest och ja vila upp mig lite. Blir nog inte Halmstad på ett tag sen så det gäller att passa på att hälsa på de flesta. Eller ja, blir mellanlandning här på torsdag för att sedan åka mot Norge på fredag.

I torsdags åkte jag från Lund vid 11 för att sedan direkt hoppa i bilen till Ullared. Umgicks 6 timmar med mamma och mormor och lyckades få den närmsta parkeringen ever. Blir svårt att slå det ;) Blev ju lite shopping också! :)

I fredags lämnade jag först in min sista uppgift för den här kursen. Behövde sedan en paus och hämtade därför Candie hemma hos mormor och Sune. Tog oss en promenad vid havet och det var verkligen vad jag behövde, det är verkligen min favorit aktivitet och så avkopplande! Säger det igen....jag ska bo vid havet!!!

På kvällen träffade jag sedan några av Halmstads bästa. Vi lagade till oss tre-rätters hemma hos Malin och njöt av några glas vin. Underbart!

Ikväll är det dags för lagfest tillsammans med OIS. Blir bowling, mat, prisutdelning, avtackning och sedan fest. Har precis varit inne i stan med Lollo och fyllt på kylskåpet, så blir nog en bra kväll! ;) Mer info imorgon......

 

-Sabina-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0