More Time

Effektiv dag eller inte?

Började i alla fall med möte tillsammans med Fia och Bärring. Påbörjar lite smått nu med planering av Nyår. Efter mötet blev jag otroligt sugen på Tacos, så jag tog cykeln mot Ica och köpte kryddan :) Under matlagningen och till hög musik hann jag även med att tvätta. Ett stort berg med tvätt låg och väntade. Slutade med 4 maskiner!

Sedan var det tid avsatt till att plugga, men hände inte så mycket där....Fick kanske lite mer koll på uppgiften...

När klockan närmade sig 5 cyklade jag ner mot centralen och tog tåget med Valle och Frida H till Hanna i Malmö. Fixade till en mycket god kycklingsallad och sedan en god efterrätt gjord av hallon, kesellavanilj och mörkmintchoklad. Mumms! Efter en massa snack, skratt och mys tog vi sedan tåget hem igen.

Skånetrafik- we don´t like! Alltid krångel..väldigt glad att jag slipper pendla!

Halv åtta hemma hos Emma!


-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

vad mysigt!

2011-10-05 @ 10:59:51
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0