It Will Rain

Dagarna går undan nu. Helgen som var, var underbar. Jag och Liis tog bilen upp mot Oslo till Heidi och tillbringade 3 underbara dagar! Mycket mys, snack och skratt...precis som man vill ha det :)

Söndag till måndag sov jag i Halmstad och fick god mat serverad av mina underbara föräldrar. Tog sedan tåget ner mot Lund igen. Väl nere här i Lund började det med lite plugg tillsammans med Hanna. Sedan gick vi över till Valle där halv åtta väntade med temat Turkiet. Tillsammans med Hanna, Emma, Frida, Isabel och Valle åt vi en väldigt god middag, drack gott vin och pratade en massa skit! :)

Idag var det meningen att jag och Hanna skulle åkt till Växjö, men det har blivit uppskjutet till imorgon. Så idag började jag med att städa lite och laga mat. Sen tog jag bussen, tåget och bussen och kom äntligen fram till Tessan i Svalöv på eftermiddagen. Stannade fram till 9 och trivdes hur bra som helst hemma hos skånefamiljen! Filmmys, god mat och glass är aldrig fel :)

Nu har jag packat väskan och tar tåget till Växjö imorgon. Där stannar jag fram till fredag!


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0