The worlds greatest

Vinden kallare, löven skiftar i olika färger och luften är friskare. Ja hösten är verkligen här!

De här dagarna har verkligen varit hektiska och man hinner inte ens tänka på höstdepressionen. Det har varit skola 9-16, halv åtta hos Frida, möte om nyår, planering av matcher, styrelsemöte och plugg. Men tro inte att jag stressar ihjäl mig, nejdå, jag stannar faktiskt till ibland i tillvaron. Tar mig en kopp kaffe, lyssnar på underbar musik, pratar med härliga människor, lagar god mat och tränar. Men en paus från livet hinns inte med.

Förhoppningsvis är nästa vecka inte lika intensiv så att jag hinner med lite ledig tid för mig själv. Shoppa, planera framtid med mera. Eller shoppa kan jag nog vänta lite med, åker ju till Stockholm med mamma nästa helg. Då blir det shopping i storstaden, mycket bättre :) Bra att jag påminde mig själv nu, måste ju boka flygbussbiljett!

Imorgon är det skola 9-16 och därefter plugg, men inte alls för länge för sen kommer Tessan :) Vi ska ta oss ett glas och sedan bege oss till Simon där han och Lina lagar mat. Malin och hennes kompis kommer också för lite mat och sedan går vi vidare till Björns korridorsfest. Hoppas på att det blir rätt lugnt, men man vet ju aldrig med oss, brukar gå galet till!
På lördag är det nämligen dags för årliga Stenvinkelscup med HNFF, mixar herr och dam och spelar inomhuscup. Vann förra året, så har ju lite press på mig ;) Efter cupen är det årsmöte som sedan slutar i årsfest! Galen helg? JAA!

Men får ju min "vita" helg nästa helg!


Bjuder på den här... vi är ju freaks!
-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0