My sweet song

Gick lite mot en vägg igår med Hanna och vår kandidatuppsats. Träffade vår handledare som inte tyckte att våra intervjuer verkar ge så mycket åt vårt syfte. Vi fick förklara att det inte vaar så lätt för våra deltagare att förklara sina känslor, då det är en del av deras problematik. Vi gick istället igenom en annan intervju och tyckte att den verkade ge mer. Så nu ska vi sitta och gå igenom alla och hoppas på att vi får ut något. Annars blir det ändring av syfte och mycket av hela arbetet....Men jag tror att det kommer att ordna sig. Så dessa dagar blir det mycket plugg, men på fredag är den här kursen slut och jag får en hel ledig helg :) Sen blir det barn i 10 veckor, ska bli kul! :)

Idag har jag pluggat, tränat, strykt kläder, städat och ikväll myst med Tessan. Vi tittade på Honey 2, drack vin och åt morötter med dipp. Mumms! :) Sedan låg vi och skrattade åt fula klipp på youtube, typ how to dance sexy m.m. Även övade på vår dancemoves, som vi någon gång i framtiden kommer att visa.haha.

Jag och Tessan ;)

 

-Sabina-


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe! Är Tessan den mörkhåriga alltså? :)

2011-11-02 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0