I´ll follow you

Sängen kallar efter två som vanligt underbara dagar tillsammans med fantastiska människor.

Fredag. Plugg med Hanna i Malmö, skickade in den prel.kandidaten och åt god thaimat :) Kvällen kom Tessan och Emma förbi. Lagade mat, drack vin, spelade spel, snackade och stack sedan vidare till Bärrings fest. Blev sedan en sen kväll och hamnade inte i säng förrän vid 5.

Lördag. Bakisdag och lunch med Björn. Cyklade sedan hem mot Conny och tittade på svenska cupen fiinalen med härliga människor. Bestämde mig för en lugn kväll så jag cyklade sedan vidare hem till Emma där vi hade ostbricka, grönsaker med dipp, frukt och myste framför "Så mycket bättre" och en film, perfekt kväll :)

Nu ska jag sova och vila upp mig för morgondagen, då kommer mamma och mormor på besök! :) Vi ska åka över till grannstaden malmö och strosa lite, mysa och snacka :) Och kanske shopping? ;)

Sov gott!

Mys


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0