Going..

Dagarna bara rullar på här nere i Lund och mer och mer planeras in i kalendern. Efter en otroligt lyckad helg med årsfest, korridorsfest, stenvinkelcup, korpenfinal, mys och mycket mycket skratt, har veckan fortsatt bra.

I veckan har det varit skola, där vi just nu har mest grupparbete och föreläsningar gång på gång. Fotbollen har kört igång igen också, kondition och styrka på måndagar och som ikväll onsdagar är det fotbollsträning.

Dessa dagar passar jag även på att umgås med Tessan så mycket jag kan, eller så att säga så mycket hon vill ;) Hon åker nämligen iväg om mindre än 2 veckor till sin jorden runt resa i 4 månader! Helt sjukt att det är så få dagar kvar tills hon åker. Kommer kännas tomt!!!

Imorgon blir det en full dag med aktiviteter, skola, shopping, hämta affischer, provmatlagning, förfest och sedan utgång...sen på fredag åker jag ju till Sthlm för en helg tillsammans med bästa mamma!

Nu skriker sängen efter mig!

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Liis

Finfin bild gumman!!

2011-11-20 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0