children..

Första dagen avklarad på en veckas praktik på Barn-och ungdomshabilitering här i Lund. Väldigt intressant redan första dagen, även fast jag inte fick träffa ett barn idag så ser veckan lovande ut. Det planeras in mer och mer besök och mest intressant ska det nog bli på torsdag! Personalen på verksamheten är underbara och väldigt lätta. Träffade även en sjukt söt unge i väntrummet, som ville leka med mig så fort hon kom in i rummet. Älskar barns oräddhet :)

Imorgon ska jag redan göra min uppgift, då jag ska observera ett barn i en leksituation och bedöma hennes/hans motorik och processfärdigheter.

Efter timmarna på praktiken så går resterande åt att plugga på mina 3 uppgifter som ska göras till på måndag. Även så tillkommer möten om nyår och fotbollsspelande på kvällarna. Japp fullt upp!!



-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0