ännu ett tag sen..

Pusst..det var denna dag!

Dagen började med skolan 9.00 för plugg tillsammans med Hanna. 10.00 träffade vi handledaren för frågor om projektplanen som vi just nu arbetar med. Men som vi klantade oss idag.
1. Vi skickade försent vårt material till handledaren, som skulle hinna läsa det innan vi sågs. Hon fick 1 timme på morgonen istället för 1 hel dag.
2. Vi skickade fel fil till handledaren, då hon skulle ha hela vårt syfte och bakgrund fick hon istället delar av det, som mestadels bestod av ihopklistrade citat. Så hon fick läsa det på 5 minuter.
3. Vi lurade (inte medvetet!) vår handledare att vi skulle ses idag (hade för oss det), men när vi egentligen från början hade bestämt imorgon. Men handledaren sa inget idag, och trodde säkert att hon hade tagit fel på dagen.

Men nu har jag och Hanna bestämt att inga mer screw ups!

Efter att suttit framför en dator i skolan 7 timmar tog jag bilen mot affären. Där handlade jag mat för styrelsemötet som vi nu ikväll hade här hos mig. Blev hemlagade fetaost/oregano hamburgare tsm med klyftpotatis. Trodde att det skulle vara en simpel och snabbtillagad middag, men ack så fel man kan ha ibland...Fick stressa för att hinna städa lägenhetet och sedan steka biffarna, som tog tid! Men nu är iaf mötet över och nästa möte är inte förrän i september, rätt skönt. Fast är ett skönt gäng allihopa, aldrig några problem ;)

Drömmer mig bort från de här vardagarna och ser fram emot fredag, då blir det Tyskland och en massa sprit ska inhandlas till sommaren, åååh yeees!! :):)

Styrelsen:


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0