50 minuter senare....

Sitter just nu och pluggar lite ensam i min lägenhet. Är väldigt ovanligt nu för tiden. Har en kurs de sista veckorna som är en del av kandidatuppsatsen. Vi behöver inte vara i skolan och alla uppgifter görs tillsammans med den man skriver med. Väldig bekvämt men lite trisst att inte få träffa alla i kursen. Men idag har jag och Hanna bestämt oss för att arbeta lite själva. Har delat upp uppgiften lite och jag sitter just nu ock skriver om en artikels metodbeskrivning. Tro det eller ej så ser jag faktiskt meningen med det. Man får verkligen tips hur man själv ska skriva sedan för att alla ska förstå och vad man egentligen behöver göra och tänka på för att smala ner studien.
Visst hur kul låter det med "Analysmall för kritisk granskning av kvalitativ studier" egentligen, men är ju inte direkt den jobbigaste uppgiften man har gjort.

Ska i eftermiddag, eller ja snart egentligen hem till Tessan som bor i Svalöv. Tar med mig Lollo och bikini för vi hoppas på att solen ska titta fram. Sedan blir det uppladdning för match som går av stapeln i Svalöv ikväll. Ladda ladda ladda!!!

De dagar som har gått har annars varit väldigt trevliga. I måndags tog jag, Hanna och Emma oss en shoppingrunda i Malmö. Handlade som vanligt lite för mycket för pengar som jag egentligen inte har. Menmen..I tisdags pluggade jag och Hanna i solen för att sedan göra oss iordning här för Galasittning på Nationen. Vilken kväll det blev!!! Bilder kommer upp snart förhoppningsvis. Måste bara få lite bilder av Hanna och Lina.

Nu skickade Lollo att vi ska dra iväg...

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0