över...

Nu var den här praktikperioden också över. Och oj vad snabbt det gick!! Blev även dessa 5 veckor mycket bra. Har verkligen haft tur med både handledare och verksamhet. Ändå fast den här verksamheten inte riktigt tilltalade mig lika mycket då det inte var lika mycket patientkontakt, men den hade sin charm. Var verkligen helt underbara arbetsterapeuter där och även ett underbart samarbete tillsammans med ssk och usk. men ska bli sjukt skönt att äntligen få sova lite. Att gå upp 5 varje morgon tär på en!

Nu ska en inlämningsuppgift in och jag har knappt påbörjat! :S Den är så sjukt tråkig så jag ahr verkligen noll motivation! Men det är bara att ta tag i kragen och fixa det! Blir två hela kvällar nu framför datorn. Men sen ska jag inte klaga, haar ju faktiskt sluppit plugga nu i flera veckor.

Helgen ser än så länge ut så här:
Fredag: Plugg, skolan och plugg. After school?
Lördag: Sova, spela match och sedan förfest m herr och dam för utgång i Malmö.
Söndag: Sova/Bakis, äta fet mat, grillchill med tjejerna hos Valle!

Blir nog en bra helg!


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0