16 maj.

Sitter hemma i älskade Halmstad. Pappa har precis bjudit på lunch och möllegårdsglass, som för övrigt är den bästa glassen som finns! Blir bara familjemys de här dagarna jag är hemma och lite fotboll.
Spelade i lördags i Lund och det blev 2-2, liten besvikelse då de fick lätta mål och vi kunde lika gärna ha vunnit med 4-0. Spelade sedan igår med OIS och vann med 13-0, jo det är sant! Kan ju tala om att jag inte hade så mycket att göra som mittback.

Även fast jag har det väldigt bra här hemma kan inte mina tankar gå ifrån Lund. Hur hade de det i helgen? Vad hittar de på nu? Vad är planerna för veckan? Vilka gjorde mål igår? m.m.

Är bara några veckor kvar nu tills sommar är här. Och visst ska det bli skönt med lite sommarlov, men det kommer att bli svårt att slå den här våren som har varit i Lund. Att bo hemma igen i 3 månader kanske är skönt de första veckorna men sen blir det nog lite långtråkigt. Hade varit skönt att bo själv.

Bjuder på lite bilder från galasittning..

 

 

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

OMG vad vacker tös!

2011-05-17 @ 23:56:21
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0