var ett tag sen..

ja det var ju faktiskt ett tag sen nu sen jag uppdaterade händelse i mitt liv. Första praktikperioden är iaf över nu och den här veckan har man varit i skolan. Vi har börjat fundera på vår kandidatuppsats som ska vara färdig när vi examineras= nästa år!! :)
Så har mest varit på föreläsningar om kvantitativa och kvalitativa metoder m.m. Väldigt väldigt ointressant och tråkigt. Men ett måste för att bli godkänd! Sedan har jag varit mycket med Hanna eftersom det är henne jag ska skriva med! :) Idag exempelvis var jag hemma hos henne i Malmö, vi gjorde en mind map och satt och letade artiklar. Kommer nog bli en bra uppsats :) Tillagade även lax, potatis och en dillsås, sååå sommarkänsla!

Ikväll blir det "halv åtta hos Frida", som är den fjärde av fem personer som anordnar kvällens middag! Trerätters bjudes och vin på det. Vad det blir är en överaskning :)

Imorgon är det äntligen dags för Hallands Nations damers träningsläger!! Vi ska ner mot Höllviken där vi ska bo i ett hus precis vid havet fredag-söndag! Ska bli sjukt kul och mysigt. Men först ska jag följa med coach och handla inför helgen. Blir coach Johan och de tre arbetsterapeuterna :)

Nej, dags att cykla?

Den här efterrätten bjöd jag på(hallonsorbetglass doppad i chilichoklad), undra vad Frida ska bjuda på? :)

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

låter helt underbart med träningsläger gumman. kick ass!

2011-03-31 @ 23:13:36
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0