tillbaka igen...

Nu är vilan över! Blev tyvärr inte så mycket vila hemma, fick både jobba och plugga. Men var en otrolig mysig och rolig jul och nyårsafton. Fick träffa familjen mycket och vännerna likaså. Skulle dock velat träffa vissa mer, men finns det inte tid så! :(

Einar är i pussåldern, pussades var 5:e minut när vi tittade på scoobie doo. Och sa, Sabina jag är kär i dig! Åh söta kusin tycker om dig också :) På julafton gick han också och pussade alla, och sa där: Men ni är så goa! Charmprinsen number 1!!


Nyårsafton blev otroligt lyckad, hade inga förväntningar alls, men blev en grym kväll! Blev middags bjudning hemma hos mig där Louise, Fia, Frida, Jessica, Björn, Taube & Niklas var gäster. Jag och lollo gjorde tre rätters som var super gott. Sedan spelade vi musikbingo, sjöng, dansade, pratade, skålade, såg fyrverkerierna m.m. Gick senare vidare efter tolvslaget till en annan fest där vi rockade loss till morgonen! Bilder får komma senare..

Nu sitter jag i lägenheten och har precis skrivit ihop en sida till imorgon då man ska börja plugga igen, 9-16 :S
När jag kom till Lund fick jag ett gott skratt när jag såg Linas cykel nergrävd i snön!! Frågan är hur hon ska få bort den! haha



Min cykel var också lite nergrävd, men inga stora problem här inte! :)


Nu ska jag avsluta dagen med mat, mys och sömn! Men även bilder från promenad i Halmstad som jag saknar otroligt mycket här mitt i landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0