Ny dag, nya möjligheter?

Ný dag, nya möjligheter?

Imorgon är det dags för den praktiska tentan och det ska bli så skönt när den är klar. Och jag hoppas innerligt att det kommer gå bra! Har suttit idag och pluggat in det sista och ska sitta en stund ikväll för att göra allt jag kan för att vara så bra förberedd som möjligt. Måste gå bra!

Cyklade till skolan idag på, ja jag vet inte hur länge! Gick rätt bra vägen dit, men när jag skulle cykla hem hade jag plötsligt fått punka. Så fick en promenad hem och lämnade cykeln in på lagning. Väl hos cykelkillen fick jag en onormal kommentar. "Ditt mobilnummer känner jag igen!"
Ja inte så konstigt eftersom det är tredje gången jag är där på 4 månader, känns bra!!

Jaja imorgon bitti innan jag ska ha tentan ska mamma komma på frukost. Hon ska lämna av mormor, Sune & Candie på Kastrup och passar på att hälsa på mig en stund. Dock tidigt, men kan vara skönt att piggna till lite innan tentan. Kanske gör mig på bättre humör :)


Längtar nu till värmen och den 16 januari åker jag iväg 2 hela veckor :)


-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0