grått...

Nu har jag varit här i 8 dagar och 6 dagar återstår av min "semester". Sitter faktiskt och pluggar på dagarna lite, men kan ju erkänna att det inte tar stor del av min dag:)

Nu har regnmolnen kommit till ön och idag har det varit lite trisst. Har mest suttit inne och pluggat, läst, vilat och promenerat med mormor och candie. Nu ikväll är Mia & Jean på besök och gamlingarna har sin vanliga bridge-kväll. Väldigt trevligt! Verkar som det ska vara molnigt och regnigt varje dag nu, men jag hoppas innerligt att det iaf blir fint på dagarna, sen kan det regna framåt 4 istället!

Nu ska jag fortsätta att plugga lite till, faktiskt inte så tråkigt att göra det här!

Hoppas allt är bra med er för det är de med mig :)

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

fan vad du är flink gumman, plugga på semester? det borde vara kryss i taket det! :) Kram

2011-01-26 @ 13:11:51
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0