18.55

Onsdag och ännu en dag har snart gått förbi. Fortfarande väldigt tomt i Lund och speciellt på min promenadrunda förbi LTH som fortfarande är på lov. Känns som att den ända skolan som är öppen just nu är min skola. Men det är faktiskt rätt skönt att slippa stå i kö i affären!

Om dagarna här har jag mest varit i skolan. I måndags var det grupparbete och sedan redovisning. I tisdags började vi på vårt andra arbete som ska redovisas på fredag. Och idag gjorde vi klart det arbetet och satte mig sedan med Emma & Frida för att plugga på tentan som är nästa vecka. Så har fullt upp här nere! Även hunnit med att träna lite på gymmet och har nu träningsvärk. Men det är de värt ;)

Imorgon är det en röd dag och skolan är därför stängd, men det hindrar inte mig från att plugga. Får bli träning och sedan plugg hemma, hur nu det ska gå till!


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0