grått...

Ja grått är det fortfarande fast i Sverige :) Är hemma nu i lilla lägenheten och det är döötrisst, vill ha värme igen! Men är dock rätt skönt att vara tillbaka till verkligheten. Så vad har hänt sen man kom hem i söndags?

Jaa...
Pluggat så klart.

Fått praktikplats klart. En period ska jag vara på Orup där det finns patienter med neurologiska sjukdomar, mest stroke patienter. Andra perioden ska jag vara på Ortopeden i Malmö. Sammanlagt 10 veckor.

Sen har jag varit på seriesammanslagningsmöte för div 3 damer här i Skåne. Ett jäkla meck med att flytta matcher från sommaren till höst eller vår. Alla är ju inte så samarbetsvilliga heller så.

Har haft "Halv åtta hos mig" med Frida, Hanna, Emma & Valle. En mycket trevlig kväll med god mat av mig själv och några glas vin. Var dock väldigt stressigt och tungt att göra trerätters i god marginal med tiden. Men blev bra till sist! Nu är det bara dags att börja städa lite efter Valles boa :)

Ikväll blir det en lugn ikväll för imorgon är det dags för styrelsefest. Vårt uppdrag till festen är att ta med sig en spritflaska var, så ni kan ju tänka er hur denna kväll kommer att sluta! Sen på söndag kommer mamma hit för en tur till Malmö och sedan nog hem till Halmstad 1 dag.

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0