sista..

Mer och mer uppgifter blir färdiga och jag ser snart ljuset, ljuset mot ledighet!
Imorgon har jag föreläsning 9-12.30, sedan måste jag skynda mig hem för tvättid. Därefter ska jag göra det sista med uppgifterna, feedback till medstudent och lägga till på utgångspunkten.

Onsdag har jag basgrupp med redovisning och diskussion av utgångspunkten, sen blir det lov! Eller ja jag måste stanna till torsdagkväll. Har arbetsmarknadsdag på skolan på torsdag till 16.00..Sämsta datumet ever!!!

Tåg mot Halmstad torsdagkväll för en veckas ledighet med plugg och nyårsförberedelser, vilken ledighet :) Men ska försöka hålla mig borta från plugget så mycket som möjligt, måste ju få vara lite ledig!


För övrigt för er som bryr er, på mailen bombarderas vi av nyårsanmälningar, vi tror på fullt hus och en lyckad kväll :)

Om vi inte hörs innan...GOD JUL :)

-Sabina-


Kommentarer
Postat av: heidi

då hinner du inte kramas med mig gullet?

2011-12-19 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0