One more time...

Usch, jag är så uttråkad just nu. Pluggar för fullt med papper över hela bordet och det går såååå långsamt. Får för mig hela tiden att det finns något viktigare att göra, ex. titta på facebook. Men jag vet att om jag inte gör detta nu så blir min helg lidande och det vill jag verkligen inte. Då kommer ju söta Hanna på besök :)

Veckan har annars gått undan, har redan imorgon sista dagen på Barn-och ungdomshabiliteringen. Det har verkligen varit intressant och annorlunda från mina tidigare praktiker. Det märks tydligt att man varje dag står för en ny utmaning både med åtgärder, barnet/ungdomen och personerna i omgivningen. Har träffat på både barn och ungdomar med autism, utvecklingsstörning, ADHD/DAMP, CP, förvärvade hjänskador m.m..Jag tycker verkligen om utmaningar, men är utmaningarna kanske lite för stora? Och är det risk att man tar arbetet för personligt? Jag vill arbeta med barn, men är det för tidigt? Många frågor....

Igår hade vi förresten träningsmatch, det va mest för de nya och för de som provtränar. Men jag spelade också, kändes att det va ett tag sen :S Resultatet: Ja vi vann ju, men med två blånaglar och stelhet i alla muskler fick jag även till...woop woopp..

Favvo just nu...


 

-Sabina-


Kommentarer
Postat av: Heidi

man är inte mer än människa gumman. btw. älskar låten så mycket att jag drog den upp på bloggen min!

2011-12-04 @ 17:04:28
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0