family

Idag blir det en rolig dag! Först baka tigerkaka, fruktsallad, sjunga moraträsk och mycket mer...Sedan ikväll är det dags för Isabels tur att ha halv åtta hos sig, med sitt Thailandtema. Ska bli såå gott:)

Imorgon tar jag tåget tillsammans med pappa hem mot Halmstad. Har inte kramat om min pappa sedan början av oktober, så blir en efterlängtad kram :) Det blir 5 mysiga dagar hemma. Jag och mormor ska baka pepparkakor och sjunga julsånger. Sedan är det julskyltning på söndag också eftersom det blev framflyttat på grund av stormen Berit. Dagarna kommer sedan att spenderas mycket med familjen!


Bjuder på den här familjebilden..haha
..Min faster är typ 25 år och ser ut att vara 40 ;)

 

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0