someday

Ännu en dag hemma, men är faktiskt bättre nu. Är fortfarande förkyld men har ingen feber. Så stannar mest hemma för att inte smitta stackarna på sjukhuset. Men imorgon blir det tillbaka till verkligheten igen. Då blir det sista dagen för den här veckan och sedan är det bara 4 dagar kvar på Ortopeden och att slippa gå upp 5 varje morgon, pussst!

Sedan blir det match uppe i Oskarström, hur mycket jag nu kommer orka det!

Hade iaf en underbar påsk hemma i Halmstad. Faster och Farbror var på besök så umgicks rätt mycket med de och hemma hos farmor som just nu är uppe i sin stora flytt från huset. Sedan har jag legat i solen en massa, då tempen stod på 22-23 grader varje dag. Helt otroligt!!
Fick även chansen att träffa på underbara vänner. Lördagen var det förfest först hos Malin med henne, lollo, lina, antonia, vadde och Nilpe. Gick sedan ut till uteserveringen och vidare till mårten(eller masten som jag skrev till fia). Slutade med att jag blev själv kvar med min bror, så blev taxi hem själv. På söndagen blev det sedan grillchill ute vid paradiset med Fia, Björn, Niclas, Taube och hans flickvän. Mycket mysigt, fast kallt framåt kvällen. Måndag blev det promenad och världens godaste glass på möllegård. Åkte dit tsm med Lollo, Antonia, Malin och Hanna. Men sedan träffade vi även på Elin och Frida. Så fick verkligen chansen att träffa på alla :) Underbar påsk!

Nu är det snart Valborg och då blir det feeeeeest!! :)
Bild på min nya frilla kommer, vill bara inte visa mig just nu när jag varit sjuk. Måste ju se relativt bra ut;)

Bjuder på en låt:

 

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0