Hallå i stugan!!!

Nu var det ett tag sen jag skrev här! Men det skulle ju vara om mitt liv i Lund och jag har ju varit i Halmstad hela sommaren så! Sen att jag har varit i Lund 3 veckor, är en annan femma ;)

Skolan har kört igång rejält och jag har nu påbörjat min tredje termin här i Lund. Det sägs att T3 är den tuffaste och det börjar märkas. Förutom när man sitter 6 timmar och syr en vetekudde, men det är normalt på den här utbildningen! Den är väldigt vacker om någon undrar, kanske någons julklapp ;)

Annars flyter livet på. Frida är min nya sambo, som ska bo hos mig tills hennes lgh är flyttklar! Och det är inte illa med lite sällskap, har många mysiga kvällar tillsammans :) Så det kommer bli väldigt ensamt när hon flyttar!

Mer nytt??? eeh, fotbollen är igång och vi har plockat 7 poäng på tre matcher och börjar klättra i seriern. Med Ois har jag ju spelat med under våren och sommaren och även det kommer att fortsätta nu under hösten. Så kommer bli 3 matcher vissa veckor!

Är även ny Klubbförman med Hallands. Ansvarar tillsammans med två andra olika klubbkvällar på Hallandsnation. I lördags hade vi "White night" och det gick galant. Kaaatscchiiiing!

Nu ska jag sitta och plugga en stund för att sedan träna med Hanna på gerda! Första gången i höst...

Ses snart igen, tror jag :)

Sabina

Kommentarer
Postat av: traukcharlottte

Jag vill inte ha den dära vetekudden i julklapp! Ge den till Lina ;) ahahahhaha

2010-09-14 @ 13:10:23
URL: http://traukcharlottte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0