Blått!!

Blått ska det va och blått kommer det att vara! :) Har genomgått mitt första val, och som det ser ut blir det som jag vill! Har spenderat valvaka med Lina ikväll. Lagat lasagne och myst framför tvn, dock blev det mest zappandes mellan valet och film.

Idag har jag även hunnit plugga en liten stund med Hanna och Frida. En hemtenta är pågång och det behövs lite tänkande från andra. Så nu har man lite mer koll på läget. Hann även med en fika, där vi planerade lite projekt inför hösten. T.ex. göra aktiviteter efter alfabetet. Börjar med en aktivitet som börjar på A, sedan B, sedan C och så vidare tills bokstaven Ö. När vi ska börja vet vi inte än, men snart förhoppningsvis. Även ska "halv åtta hos mig" påbörjas, har snackat om det här väldigt länge nu och äntligen har vi bestämt när!!

Igår målade vi Fridas cykel, den blev otroligt fin! Sopsäckar och plastpåsar som klädsel och hubba-bubba tuggummi i munnen gjorde att vi var oootroligt snygga :) Sen blev det matlagning, SPA-kväll, vin och sedan en liten barrunda. Mycket trevligt :) Får inte glömma att vi vann även vår match igår, 4-1 och jag gjorde mål :)


Frida


Hanna


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0