väntan..

Nu sitter jag här i min lilla lägenhet och väntar på att klockan ska slå 19. För då får jag äntligen träffa Heidi och antagligen Fia! Fick ett sms förra veckan att jag skulle vara klar klockan 19 den 25 oktober..så det här ska bli väldigt intressant och jag är jätte nyfiken!

Och för er som inte vet(eller glömt) är det ju min födelsedag imorgon! Och allvarligt talat känns det inte särskilt speciellt. Vet inte om det är för man inte fyller jämnt, eller att man börjar känna sig gammal och känner pressen av vuxenlivet! Eller helt enkelt att man inte kommer få sång och presenter på morgonen på sin dag som alltid annars har fått..gissar på det sista;)

Hoppas ni får en trevlig kväll, för det vet jag att jag kommer att få!!!


-Sabina-


Kommentarer
Postat av: heidi

så matchande, vi hade samma bild! :)

2010-10-27 @ 21:10:33
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0