20.57

Onsdag kväll och man borde egentligen sitta och plugga lite. Men kan inte sluta tänka på helgen. Imorgon åker jag hem mot Halmstad och helgen bjuder på fest och skojjigheter. Fredag blir det att fira kusin Emil som fyller hela 18 år! Sedan lördag är det dags för lagfest! Tror att kvällen kommer att bjuda på många roliga stunder och ska bli kul att se alla igen! Ska även ha ett tal till Eva som jag nu sitter och tänker lite på. Är rätt nöjd med det just nu, men vet inte om jag ska blanda in fler från laget i det. Får klura vidare...

Hoppas även att jag hinner träffa de underbara vännerna i staden, ni saknas!!!

Idag haar det varit en lång dag, 8.30 - 16.00. Dock räddades den av att fler än jag var flamsig. Psykiatri är verkligen intressant, men blir lite tjatigt när det tjatas om självskattningskalor och läkemedel. Unipolär, bipolär, mani, hypomani, dystemii, schizofreni blablablaaa..många namn att lära sig på kort tid..Men bra koll på återfall,återinsjunkning och remisson iaf :)

Kvällen avslutades med ett träningspass med Hanna på Gerda.

-En stjärna som aldrig släcks!-


-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0