bina hjärta liis

Jag önskar min gode vän Liis en underbar resa! Trots att jag kommer att sakna henne otroligt mycket, så hoppas jag verkligen att hon får en oförglömlig resa. Du är verkligen värd detta! Inte för att jag tror att du kommer att ha det hemskt, men om du någon gång under resan känner att det är den värsta dagen i ditt liv, så ring! Finns alltid här! :) Lovar att du får en inbjudan hem till mig när du kommer hem igen. Vart får vi se ;)

Bina Liis














Tills sist!


-Sabina-



Kommentarer
Postat av: heidi

vilka underbara bilder gumman. vi får hålla om varandra så länge...

2010-11-24 @ 03:59:43
URL: http://hajdan.blogg.se/
Postat av: Liis

Wiie vad söt du är vännen!! Kommer sakna dig otroligt mkt också!

Pussar och kramar i massor!

2010-11-29 @ 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0