underbar helg..

Denna helg är bland de underbaraste helgerna jag har haft. Fick verkligen nya laddade batterier!! Både Lollo och Hanna var på besök under helgen och det var sjukt kul!

Fredag, var det idol mys hemma hos Frida, då Lollo hoppade in som överaskning!
Lördag, började med shopping på Nova, dock hittade bara Hanna och Lollo party oufite, så Lina och jag fick ta gamla trasor;) Kvällen började sedan med förfest hos mig med att titta på gamla bilder och minnen blandat med drinkar. Tog sedan bussen ut mot malmö där Bumbii mötte upp hos vid bussen. Ett kärt återseende! Festen fortsatte sedan hemma hos henne och Glenn. Underbart kul förfest, kändes verkligen som gamla gymnasie tider. Kom där underfund med att Halmstad är en skapa-familj-stad, så i framtiden blir det alla vi igen:) Sedan blev det utgång på båten. Grym utekväll!!
Söndag, vaknar upp vid 12 med en stor bakfylla. Lollo och Hanna lämnar oss vid 14 och jag går och lägger mig igen. Vaknar sedan av att dörrklockan ringer, där klampar Coffe, viktor och Jesper in för ännu en överraskning, fast då till Lina. Så kvällen som var tänkt att bli sovakväll. Blev istället god lasagne, godis till att titta på familjen Stenberg på "vem kan slå Fredrik & Filip".

Idag fick man nya hemtentan. Så blir att sitta med den nu alla dagar fram till Fredag. Men först lite utskällning från Hallands Nation!

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0