snart december..

I helgen har jag varit hemma i Halmstad. Det har varit en lugn och mysig helg med mycket tid tillsammans med familjen.

Fredag
. Tandläkarn. Fika hos mormor och Sune. Sedan på kvällen blev det fikamys och bio med Kvist och Mickan.

Lördag. Staden med mamma. Sedan tillbringades hela kvällen hemma i huset ensam, fick hålla mig vaken länge eftersom jag senare skulle vara fylle-taxi åt mamma & pappa och deras vänner.

Söndag. Låång sovmorgon! Tände ljus på gravarna. Skjutsade farmor till ica. Kalasmys för Ebba med släkten. Tvmys med mamma & pappa!



Några bilder från Torsdags!

De bästa!!!







Klunkan!

Hanna försöker visa flaggstång (hissar här flaggan)



Hannas tårta!


-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Liis

NU ar det sa att jag inte kommer at facebook och du ar jattelangt ifran mig. Du maste uppdatera dig oftare sa jag vet vad du hittar pa for bus!! PUSS

2010-12-04 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0