puuuuussst!

Usch, har varit otroligt trött idag. Självklart glömde man kaffet i termosen hemma. Men som tur är har man fina vänner som bjuder på kaffe:) Klarade mig igenom dagens nya kursintro och neurologiföreläsning, som är ännu ett tungt ämne som ska läras in. Men intressant eftersom det är ännu mer sjukdomslära. Stroke, MS, Parkinson, ALS, handåkommor m.m ska läras. Så efter jul kan jag hjälpa mormor med sina händer, som har artros.

Ikväll börjades löpträningen med laget. Fick starta med att värma upp med 1.6 km. För att sedan så snabbt som möjligt springa samma varv på kortaste tid. Pussst! JAG BEHÖVER TRÄNAS!!! Var förbannat trött efter plugget, men man behöver verkligen en bestämd tid för att ta tag i det. Så nu är det skönt. Nu ska jag snart lägga mig, men först dagens styrkepass som vi ska göra varje dag. 10 vanliga, 10 breda, 5 smala armhävningar. 20 vanliga, 10 till höger, 10 till vänster sit-ups. 30 rygglyft. 20 höftlyft och 30 sekunders benlyft. Om två veckor ska vi öka! haha

Imorgon åker jag, Emma & Hanna till Ullared, andra gången tillsammans för oss nu! :)

Förra årets gäng!


Full bil!

Jag och Valle i fina kläder :)


-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Fisen

Fan va ni har matchat tröjorna då :D

2010-11-18 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0