helgen för Liis.

Ännu en helg har snart försvunnit. Blev en snabb visit i Halmstad från tordagkväll till lördageftermiddag. åkte hemåt till överasknings-hejdå-kalas till Liis! Hon ska åka iväg på obestämd tid till Kina, Nya Zeeland och Australien och det ogillas!!! Men jag tycker det är underbart att hon gör det, hon behöver verkligen denna resan!

Så det började med att hon fick ett kuvert på jobbet som inte fick öppna förrän hon slutade vid 20.00. I kuvertet låg ett brev om vad hon skulle göra, samt lite rebusar, dock kunde hon inte tyda en av de ;) Väl på rätt destination inväntade jag henne och kidnappade henne i hennes egna bil. På med massa ballonger, cerpentiner och snygga brillor. Sedan en ögonbindel och musik i öronen körde jag runt med henne lite i Halmstad. Hon fattade absolut inte vart jag var på väg! :) Destinationen blev sedan hemma hos Prina där folk väntade. Hon blev rejält överraskad och det blev många tårar, men vi hade en underbar kväll! :)

Liis hjärta Bina




Sedan på lördag blev det att hämta övergångspapper till mig och Karlsson för att sedan bege mig tillbaka till Lund.

Idag har jag haft en mysig dag med Hanna och Emma. Blev först varm macka och kaffe på Ebbas skafferi för att sedan ta en runda på Nova. Hittade ännu en gång inget, men blev till slut en smoothie :)

Ikväll blir det korpen! :)

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Liis

Tack tack för en underbar kväll!! Du är en stjärna!! Liis hjärta Bina!

2010-11-18 @ 02:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0